Onze afdelingen

De vijfkoppige directie bestaat uit de General Manager, de Finance Director, de Commerce Director, de Operations Director en de Marketing & Strategy Manager. Zij zijn verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur, welke leiding aan de stafafdelingen. Deze zijn op hun beurt weer zijn onderverdeeld in verschillende expertiseafdelingen. De directie wordt ondersteund door twee management assistenten.

Human Resources

De HR afdeling vertaalt de bedrijfsdoelstellingen van ALD Automotive naar HR beleid en ontwikkelt hierbij diverse instrumenten. Daarnaast houdt de afdeling zich bezig met de in- door- en uitstroom van personeel waaronder werving en selectie van nieuwe collega’s en de ontwikkeling van onze talenten. Binnen de organisatie worden managers en medewerkers door de afdeling HR ondersteund en geadviseerd met betrekking tot functioneren, beoordelen, ziekteverzuim, opleiding en ontwikkeling, werving en selectie, arbo-beleid en arbeidsvoorwaarden.

Operations

De dagelijkse leiding van de afdeling Operations is in handen van de Operations Director. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt laten verlopen van alle operaties binnen het bedrijf. Onder deze afdeling vallen de volgende expertises: Damage/Insurance, Maintenance, Rental, Remarketing, Delivery en Contract Management.

Lees meer over de afdeling Operations

ICT

De afdeling ICT, geleid door de ICT Manager, draagt zorg voor de aanschaf en het beheer van alle hardware, software en infrastructuur binnen de twee vestigingen in Nederland. Het team is opgesplitst in twee teams: Information Systems en Service Delivery & Support. Het eerstgenoemde team beheert en o­ntwikkelt de applicaties Miles en MilesWeb. Het team Service, Delivery & Support beheert alle hardware, softwareapplicaties en draagt zorg voor de infrastructuur en telecom faciliteiten.

Patrick Bleeker, ICT Support Officer “Gebruikers en klanten kunnen optimaal gebruik maken van systemen, doordat we op een persoonlijke en meedenkende manier issues oplossen.”

Finance

De afdeling Finance houdt zich bezig met het op een verantwoorde manier beheren van alle inkomende en uitgaande geldstromen. Met de daarbij behorende communicatie en administratie. De Chief Financial Officer is verantwoordelijk voor de afdeling Finance met de expertise afdelingen: Acceptatie, Accounting, Controlling, Collections en Quality & Legal.

Lees meer over de afdeling Finance

Sitha Mithoe, Administrative Assistant “Ik vind het leuk om leaserijders te helpen met bijvoorbeeld een online branstofdeclaratie, als ze er zelf niet uitkomen. Maar ook het proactief waarschuwen als een berijder meerdere boetes krijgt op een nieuwe flitslocatie vind ik een vanzelfsprekendheid!”

Marketing & Strategy

De afdeling Marketing & Strategy is verantwoordelijk voor communicatie, productontwikkeling, webontwikkeling, marktonderzoek en strategieontwikkeling. Het is onze taak om het merk ALD Automotive verder te versterken en te bewaken. Daarnaast ondersteunen en adviseren wij onze collega’s met promoties, klantcommunicatie, evenementen en adviseren wij het MT over strategische zaken en marktontwikkelingen. Op de afdeling, aangestuurd door de Marketing & Strategy Manager, zijn de volgende functies: een Product Marketing Officer, een Communications Officer, een Project Manager Strategy, een Smart Mobility Representative en een Digital Marketeer.

Commerce

De afdeling Commerce bestaat uit vier disciplines: Corporate & International, Key Accounts, Captives en Business Development. Op de afdeling Commerce, die aangestuurd wordt door de Director Commerce, zijn ze verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van bestaande relaties en het generen van new business.

Lees meer over de afdeling Commerce

Geen passende vacature gevonden?

Maak een job alert aan.

Schrijf je in