Overslaan naar content

Senior Customer Care Expert

Op locatie, Hybride
  • Hoofddorp, Noord-Holland, Nederland
  • Hoofddorp, Noord-Holland, Nederland
+1 meer
€ 3.258 - € 4.070 per maandDriver Care

Functieomschrijving

Het is druk op onze Customer Care afdeling en wij willen onze klanten niet teleurstellen door ze te moeten laten wachten. Wil jij onze klant helpen met de beste oplossing? Ben jij per direct beschikbaar om onze Customer Care afdeling te ondersteunen voor 3 maanden? Wij zoeken een Senior Customer Care Expert, met een focus op oplossen, helpen en verbeteren.


Bij ons werken betekent dat jij tot het uiterste gaat om onze berijders met hun vragen te helpen en op zoek te gaan naar een oplossing. Hiervoor beschik jij over een flinke dosis creativiteit om tot deze oplossing te komen. Ga jij net een stap verder om de berijder weer op weg te helpen? En ben jij dus pas echt tevreden als de berijder tevreden is? Dan zoeken wij jou!


Als Senior Customer Care Expert ben je verantwoordelijk voor de regie over onze dienstverlening naar berijders. Dit doe je vanuit onze service strategie “Met extremely digital & extremely personal services maken wij van iedere klant een promotor”. De nadruk van ons Customer Care team ligt op proactieve ontzorging. Heb jij de continue drive om verder te gaan, een sterke focus op verbetering en vernieuwing, neem jij eigenaarschap en wil je actief op zoek gaan naar kansen op de mobiliteitsgebruiker op een zeer persoonlijke wijze te helpen?


Wat ga je doen:
Samen met het enthousiaste team ben je verantwoordelijk voor het waarmaken van de service beloften, zoals: wij bieden zorgeloze mobiliteit, zeer persoonlijke ondersteuning en wij bieden altijd een oplossing.

Als senior ben je het eerste aanspreekpunt tussen het sales, operational excellence team enerzijds en het customer care team anderzijds op dagelijks sturend niveau. Binnen het team heb je een faciliterende en sturende rol en benut je ieders potentieel. Je schakelt met verschillende afdelingen om per situatie een oplossing te kunnen bieden. Binnen de organisatie ben je de ambassadeur van de berijder, want jij weet als geen ander wat zijn behoeften zijn. Je wordt met name uitgedaagd onze service steeds verder te verbeteren vanuit een vernieuwende gedachte met een berijdersbril op. Je pakt de ruimte om samen met jouw team en andere collega’s hier aan te werken.

Daarnaast ben je een van de sparringpartners voor de Manager Driver Care en weet je samen met hem de berijders structureel beter te helpen.


Over ALD Automotive | LeasePlan

ALD Automotive | LeasePlan is een toonaangevende wereldwijde speler op het gebied van duurzame mobiliteit die full-service leasing, abonnementsdiensten, fleetmanagementdiensten en multimobiliteitsoplossingen biedt aan corporates, MKB, ZZP’ers en particulieren.

ALD Automotive | LeasePlan is actief in 44 landen en wil een leidende rol spelen in de transitie naar emissievrije mobiliteit en de digitale transformatie van de industrie. Met 15.700 medewerkers beheert ALD Automotive | LeasePlan 3,3 miljoen voertuigen (eind maart 2023).

Vereisten

Jij brengt mee:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van en ervaring met klantgericht werken/hospitality/customer care en hebt in deze rol verbeteringen aangedragen en (mede) geïmplementeerd;
  • Tussen 2-5 jaren relevante werkervaring;
  • Een proactieve, sterk servicegerichte en oplossingsgerichte instelling;
  • Kundig in het analyseren van klantwensen en klantgedrag;
  • Creatief nieuwsgierig en kan goed samenwerken;
  • Empathie, passie en eigenaarschap zit in jouw DNA;
  • Affiniteit met social media, apps en innovatieve communicatie technologieën;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • 32-40 uur beschikbaar, per direct voor 3 maanden

Jij krijgt:
Wij vinden het belangrijk dat jij je prettig voelt op je werk en met plezier naar kantoor komt. Wij bieden een moderne en inspirerende werkomgeving met een collegiale sfeer, een platte organisatie met korte lijnen én hele goede voorwaarden.

  • Een salaris tussen de 3.258 en 4.070 euro obv 40 uur (afhankelijk van ervaring)
  • Een aantrekkelijke bonusregeling
  • Maar liefst 32 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, plus een extra vrije dag voor niet rokers
  • Een goede pensioenregeling en een reiskostenvergoeding (vanaf 10 km) van 0,21 eurocent per km en OV wordt volledig vergoed
  • Een contract van 3 maanden
  • Een mooie functie bij een internationale speler met groeiambities
  • Mobiliteitsoplossingen binnen handbereik, zoals bijvoorbeeld korting op private lease
  • De mens staat bij ons echt centraal, dat zie je oa terug in de doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden (zo is er echt ruim budget voor ontwikkeling en hebben we een digitaal learning platform met allerlei trainingen en cursussen die je daar kunt volgen)
  • Bij ALD Automotive mag je zijn wie je bent. Wij hechten veel waarde aan onze informele bedrijfscultuur en zijn trots op onze kernwaarden: persoonlijk, gedreven, vriendelijk, oplossend, innovatief en samenwerkend
  • We zorgen ook goed voor jou en hoe vitaal jij je voelt. Ben jij die padelkoning of koningin, of sta je liever tegenover elkaar in de boksring? Bij ALD Automotive houden wel van een beetje competitie. Minstens 1 keer per kwartaal organiseert ons eigen sportteam de meest uiteenlopende sportactiviteiten. Daarnaast hebben we een ‘Welly” app die jou adviseert op het gebied van body, mind en food
  • Naast onze dagelijkse verse fruit en smoothies kan je iedere dag genieten van een heerlijke koffie bereid door onze barista in ons Mobility café
  • Wij vinden het belangrijk dat jouw werk- en privé in goede balans is. Start jij in de ochtend wat later om de kinderen naar school te brengen of ga je wat eerder weg voor een doktersafspraak, bij ALD Automotive is daar ruimte voor


Enthousiast geworden?
Erwin Tuin, Manager Driver Care of Rachid Menouane, Driver Care Expert Sr. kunnen je meer vertellen over de functie. Erwin is bereikbaar via 06 – 26146799 en Rachid is bereikbaar via 020-6587000.
Is dit de vacature die bij je past? Aarzel dan niet en stuur je curriculum vitae en een bondige motivatie door te klikken op de button "solliciteren".


Wij wensen niet benaderd te worden als potentiële klant of opdrachtgever

of

Consent choices