Onze afdelingen

De vijfkoppige directie bestaat uit de General Manager, de Finance Director, de Commerce Director, de Operations Director en de Marketing & Strategy Manager. Zij zijn verantwoordelijk voor het dagelijks bestuur, welke leiding aan de stafafdelingen. Deze zijn op hun beurt weer zijn onderverdeeld in verschillende expertiseafdelingen. De directie wordt ondersteund door twee management assistenten.

Human Resources

De HR afdeling vertaalt de bedrijfsdoelstellingen van ALD Automotive naar HR beleid en ontwikkelt hierbij diverse instrumenten. Daarnaast houdt de afdeling zich bezig met de in- door- en uitstroom van personeel waaronder werving en selectie van nieuwe collega’s en de ontwikkeling van onze talenten. Binnen de organisatie worden managers en medewerkers door de afdeling HR ondersteund en geadviseerd met betrekking tot functioneren, beoordelen, ziekteverzuim, opleiding en ontwikkeling, werving en selectie, arbo-beleid en arbeidsvoorwaarden.

Operations

Van het bestellen van het voertuig tot de verkoop na het beëindigen van leasecontract, deze gehele periode zorgt Operations ervoor dat de leaserijder volledig ‘ontzorgd’ wordt. Hierbij staat een unieke klantbeleving centraal. De afdeling wordt aangestuurd door de Operations Director en kent de volgende expertise gebieden: Driver Care (service desk voor leaserijders), Start of Contract, During Contract, End of Contract, Operations Support, Remarketing, ALD Choice, Procurement en Facility.

Lees meer over de afdeling Operations

ICT

De afdeling ICT houdt zich bezig met allerlei technische slimmigheden. Zo maken wij coole applicaties in het hele spectrum tussen een simpel formulier in Excel tot aan apps voor mobiele apparaten, maar we zorgen er natuurlijk ook voor dat alles 24x7x365 in de lucht blijft op onze complexe infrastructuur en haar stacks. We doen dat voornamelijk in eigen beheer en soms met wat hulp van derden. Daar zijn we goed in en daarom zijn we autonoom in het beslissen wat nu technisch gezien het beste is voor ons, onze gebruikers en onze klanten. De verantwoordelijk van elk individueel lid van de afdeling is dan ook groot – en dat maakt het zo leuk, dynamisch en spannend tegelijk. Om dit alles te organiseren bestaat de IT afdeling uit 3 teams: IT Development – IT Infrastructure en Proces- en Projectmanagement. Met deze 3 teams zorgen we gezamenlijk voor groene lampjes op alle apparatuur, maken we applicaties die er toe doen en zorgen we natuurlijk dat alles veilig en altijd beschikbaar blijft.

Patrick Bleeker, ICT Support Officer “Gebruikers en klanten kunnen optimaal gebruik maken van systemen, doordat we op een persoonlijke en meedenkende manier issues oplossen.”

Finance

De afdeling Finance houdt zich bezig met het op een verantwoorde manier beheren van alle inkomende en uitgaande geldstromen. Met de daarbij behorende communicatie en administratie. De Chief Financial Officer is verantwoordelijk voor de sector Finance met de expertise afdelingen: Acceptatie, Stamdata, Crediteuren, Financial Accounting, Business Controlling, Collections, Legal en Risk.

Lees meer over de afdeling Finance

Marketing & Strategy

De afdeling Marketing & Strategy is verantwoordelijk voor communicatie, innovatie productontwikkeling, webontwikkeling, marktonderzoek en strategieontwikkeling. Het is onze taak om het merk ALD Automotive verder te versterken en te bewaken en nieuwe innovaties en producten te bedenken en te ontwikkelen. Daarnaast ondersteunen en adviseren wij onze collega’s met promoties, klantcommunicatie, evenementen en adviseren wij het MT over strategische zaken en marktontwikkelingen. Op de afdeling, aangestuurd door de Marketing & Strategy Director, zijn de volgende functies: twee Product Managers, twee Communications Officers, een Innovatie Marketeer en een Online Marketeer.

Commerce

De afdeling Commerce bestaat uit vier disciplines: Corporate & International, Key Accounts, Captives en Business Development. Op de afdeling Commerce, die aangestuurd wordt door de Director Commerce, zijn ze verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van bestaande relaties en het generen van new business.

Lees meer over de afdeling Commerce

Geen passende vacature gevonden?

Maak een job alert aan.

Schrijf je in