Lonneke van der Horst

Marketing & Strategy Director

Na een paar jaren in de ICT-markt ben ik vrij snel de wereld van leasing in gestapt. Mijn studie heb ik gevolgd aan de UVA, marketing en communicatie.

Toen ik hier begon had ik nog geen speciale affiniteit met leasing. Het was het bedrijf, de ambities en de mogelijkheden die me direct aanspraken. Al snel zag ik hoe boeiend en interessant de leasemarkt is.

Voor mij staat werken bij ALD synoniem voor werken aan vernieuwing. De markt is in beweging en dat zorgt ervoor dat we als organisatie vol inzetten op innovatie en nieuwe oplossingen. Samen met het MT mag ik de strategie vormgeven vanuit die veranderingen in de markt. Die we vervolgens met het hele bedrijf tot realisatie brengen. Het marketing- en strategieteam bestaat uit 6 personen met allemaal een eigen expertise en complementaire sterktes.

Heb je een goed idee? Dan wordt er naar je geluisterd en krijg je de kans om dit te realiseren. Dat maakt ALD bijzonder als werkgever. Iedereen wordt betrokken bij de strategie en krijgt de mogelijkheid om bij te dragen. Vanuit je kracht, daar waar jij goed in bent of affiniteit mee hebt. Dat zorgt voor een vliegwiel en tegelijkertijd voor verbinding. Iedereen weet waar we het voor doen.

Ook de diversiteit is uniek bij ALD. Van autoliefhebbers tot personen die juist van duurzaamheid enthousiast raken. Er werken veel verschillende karakters die allemaal prima met elkaar samenwerken. Juist dat zorgt ervoor dat je je hier snel thuis voelt.

In de afgelopen jaren heb ik een mooie loopbaan bij ALD kunnen doorlopen, van Communications Officer tot Marketing & Strategy Director. Mijn ambitie? Blijven vernieuwen en blijven leren.

Mooie momenten voor mij zijn die waarop we successen vieren. Zoals een stijging in klanttevredenheid of de opening van ons nieuwe experience centre. Dan zie je trots en voldoening!

Geen passende vacature gevonden?

Maak een job alert aan.

Schrijf je in