Overslaan naar content

Administratief Medewerker (Purchase Assistant)

Hybride
  • Hoofddorp, Noord-Holland, Nederland
€ 2.400 - € 3.000 per maandDealer Delivery

Functieomschrijving

Ben jij administratief sterk onderlegd? Hou je van het verwerken van gegevens en het invoeren van de juiste data? Onze afdeling Dealer Delivery heeft met spoed extra handjes nodig om de drukte op te vangen. Wij zoeken een Administratief Medewerk(st)er voor de duur van rond de 3 maanden.


Wat ga je doen?
Je werkt samen met je collega’s van Team Dealer Delivery. Hier werken zo’n 6 Purchase Experts en 1 Administrative Assistant en deze worden aangestuurd door een Teamleider.

In deze tijdelijke functie ga je in feite de inkooporder “gelijk” maken aan de factuur (aangezien gedurende de bestelling van een auto de autoprijzen kunnen veranderen en dat heeft uiteindelijk effect op het lease-bedrag). In ons softwareprogramma voer je accuraat de juiste wijzigingen door. Daarnaast heb je regelmatig contact met diverse Dealers (telefonisch) om ze een beetje na te jagen dat zij op tijd de juiste documenten en gegevens bij ons aanleveren.

Samen met je collega’s bekijk je de prioriteiten van de diverse taken op de afdeling en stel je je flexibel op om onze klanten en berijders van een zo goed en tijdig mogelijke correcte dienstverlening te voorzien en daarmee te ontzorgen. In the end is de klant blij, de Dealer blij en wij blij!


Over ALD Automotive | LeasePlan

ALD Automotive | LeasePlan is een toonaangevende wereldwijde speler op het gebied van duurzame mobiliteit die full-service leasing, abonnementsdiensten, fleetmanagementdiensten en multimobiliteitsoplossingen biedt aan corporates, MKB, ZZP’ers en particulieren.


ALD Automotive | LeasePlan is actief in 44 landen en wil een leidende rol spelen in de transitie naar emissievrije mobiliteit en de digitale transformatie van de industrie. Met 15.700 medewerkers beheert ALD Automotive | LeasePlan 3,3 miljoen voertuigen (eind maart 2023).

Vereisten

Jij brengt mee:

  • MBO werk- en denkniveau
  • Enige jaren werkervaring op een afdeling verkoopadministratie (pre)
  • Je komt bij voorkeur uit de automotive
  • Sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden
  • Een proactieve, accurate manier van werken
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Affiniteit met auto’s
  • Je bent per direct beschikbaar tussen de 32-40 uur

Jij krijgt:
Wij vinden het belangrijk dat jij je prettig voelt op je werk en met plezier naar kantoor komt. Wij bieden een moderne en inspirerende werkomgeving met een collegiale sfeer, een platte organisatie met korte lijnen én hele goede voorwaarden.


  • Een salaris tussen de 2400 en 3000 euro o.b.v. 40 uur (afhankelijk van ervaring)
  • Maar liefst 32 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, plus een extra vrije dag voor niet rokers
  • Een mooie functie bij een internationale speler met groeiambities
  • We zorgen ook voor jou en hoe vitaal jij je voelt. Zo hebben we een sportteam die van alles organiseert (zoals bootcamps, hardlooptrainingen etc.) en hebben we een ‘Welly” app die jou adviseert op het gebied van body, mind en food en er ligt door heel ons bedrijfspand vers fruit
  • Er is een goede balans tussen werk en privé
  • Werken op locatie, een flexplek of thuis
  • Dit betreft een tijdelijke functie ter vervanging tijdens zwangerschapsverlof


Enthousiast geworden?
Barry van der Heide, Teamleider Purchase, kan je meer vertellen over de functie. Voor vragen kun je contact met hem opnemen via 020-6587000. Is dit de vacature die bij je past? Aarzel dan niet en stuur je curriculum vitae en bondige motivatie, door te klikken op de button "solliciteer nu".

Wij wensen niet benaderd te worden als potentiële klant of opdrachtgever


of

Consent choices